El meu diari de classe: classe 7

 26/02/2021

Aquest divendres va ser molt especial, ja que per primer cop vam poder anar presencial a fer la classe i vam arribar, vam agafar una moqueta i ens vam estirar al terra per trobar els nostres punts de contacte. El que divendres vam traballar va ser bàsicament l'ampliació de la veu.

Després, vam fer diferents sons per veure com la nostra boca pot fer amplificador de la veu. Un dels sons va ser "nnnnn", i com ens costava una mica vam fer una mica de entrenament, alçar els braços i còrrrer per animar-nos més.

Més tard, vam comentar els videos que teniem de deures i vam realitzar un exercici que es basava en estar sentat a la japonesa o també en un banc i dir en veu alta "NA, NE, NI, NO, NU", després vam fer el mateix però afegint el nostre nom i mér tard dient "bon dia" dos cops seguits un normal i l'altre amb els braços amunt.

Per últim, vam dir la oració preparada de 3 formes: enfadada, contenta i trista davant de tots.

La sessió m'ha ajudat molt ja que m'ha aservit a perdre una mica la vergonya en públic i a aprendre algún exercici que em permetin amplificar més la meva veu.

Comentarios