El meu diari de classe: classe 5

 05/02/2021

Bon dia,

Al principi de la classe vam estar parlant d'un vídeo que vam veure.

Seguidament, vam posar a la pràctica el nou recurs per una actitud corporal. Aquest consistia a assignar un personatge per cada part del cos, és a dir, un per cap, un pel pit, un pel sistema digestiu i un per la pelvis. L'activitat es basava en el fet que havíem d'imaginar quina veu tindria cada personatge per nosaltres i per tant, després descriu-re'l segons com ens sentíem fent aquest personatge.

Vam estar posant aquest sentiment en comú i per tant, vam assignar adjectius a cada personatge del nostre cos.

La gent que s'estava més còmode o incomode amb el cap feria referència al món cognitiu, intel·lectual i el pensament. Amb el personatge del pit, feia referència al món de les sensacions on es troba molt a gust. El personatge del sistema digestiu, feia referència al fet que aquesta gent gaudeix de la vida i de l'entorn. I per últim, el de la pelvis, era sobretot la gent molt territorial (el que és meu, és meu), és a dir, aquesta gent sol tenir un territori acotat.

Per tant, és important saber quin és el nostre filtre però en l'àmbit educatiu.

Més tard, vam estar parlant de com havien de ser els mestres a classe, és a dir, les postures, les mirades i els gestos que havien de fer i la importància que tenia.

A la part final de la classe vam fer grups petits i vam realitzar la pràctica de la R i la pràctica d'un gest gran on vam dir una oració, en el meu cas "avui aniré al cinema" i vaig dir aquesta oració fent un gest gran amb les mans, és a dir, havia d'expressar el sentiment que sentia a través del gest.

En definitiva, aquesta classe m'ha ajudat a reflexionar i a trobar el personatge amb el qual em puc sentir més còmode que en aquest cas és el de la pelvis.

Comentarios